Ramon Tonnaer

Owner of
BedrijfsAdres.Amsterdam
Prefers Twitter over Facebook
@RamonTonnaer
A True Espresso Lover!

Tags: , , , , , ,

BedrijfsAdres Amsterdam in een nieuw jasje!

-2 mei 2017-

Welkom op de vernieuwde website van BedrijfsAdres Amsterdam

We hebben de BedrijfsAdres Amsterdam website een geheel nieuwe look gegeven met meer gedetailleerde informatie omtrent onze diensten. Bovendien hebben we ons aanbod uitgebreid om je nog beter van dienst te kunnen zijn! Maar laten we beginnen met de Core Diensten die we als BedrijfsAdres Amsterdam al geruime tijd aanbieden. Er worden namelijk meerdere namen gehanteerd voor dezelfde dienst. De een noemt het een Virtueel Kantoor, Zakelijk KvK adres, Bedrijfsadres of Registratieadres. De term Virtueel Kantoor is, naar onze mening, inmiddels verouderd. Het is een flashy term die 3 á 4 jaar geleden nog kon maar nooit echt duidelijk was. Behalve dat het eigenlijk maar een vage term is en snel verward kan worden met Software pakketten in de Cloud, is er sinds begin dit jaar een nieuwe regel ingevoerd die stelt dat er een receptionist(e) op het adres (fysiek) aanwezig dient te zijn. Deze receptionist(e) fungeert als aanspreekpunt voor jou en jouw bezoekers, medewerkers van de Kamer van Koophandel en de Belastingdienst en kan jouw post/pakketten in ontvangst nemen. Allemaal reële en fysieke handelingen. Wij hebben daarom gekozen voor de term Zakelijk Vestigingsadres en Zakelijk Postadres.

Waarom een Zakelijk Post of Vestigingsadres?

Veel startende ondernemers, ZZP’ers en Freelancers kiezen voor een Zakelijk Post of Vestigingsadres, omdat:

  1. het huren van bedrijfsruimte erg kostbaar is.
  2. ze veel onderweg zijn en daarom weinig gebruik maken van een kantoor.
  3. ze graag een zakelijke en professionele indruk maken.
  4. ze zich richten op een doelgroep in een bepaalde regio waar ze zelf niet wonen.
  5. het huisadres niet voldoet aan de normen en eisen om te gebruiken als registratieadres.

En zo zijn er nog veel meer redenen om te kiezen voor een Zakelijk Post of Vestigingsadres van BedrijfsAdres Amsterdam.
Mocht er een goed argument bij je te binnen schieten, dan horen we dat graag en zullen deze dan aan de lijst toevoegen!

Bovendien, bieden we al onze klanten die een Zakelijk Vestigingsadres van BedrijfsAdres Amsterdam afnemen, het onbeperkt recht van gebruik van een werkplek op een van onze locaties in Purmerend of Amsterdam.

Via de agenda, te vinden op www.dayoffice.co, kunt u een werkplek, spreekruimte, presentatieruimte of vergaderruimte reserveren. Het afrekenen van het daadwerkelijk gebruik gaat via IDEAL (vooraf).

Ook hebben we op verzoek van onze klanten een aantal diensten toegevoegd.

Waaronder:

  • Zakelijke Telefoonnummers
  • Boekhouding
  • Telefoonservice
  • Secretaresse service

Zakelijke Telefoonnummers

Veel van onze klanten werken vanuit huis of zijn veel onderweg en gebruiken daarom vaak het mobiele telefoonnummer als Zakelijk telefoonnummer.
Op zich niets mis mee, maar een vast telefoonnummer straalt meer professionaliteit uit dan een 06 nummer. Zou het niet ideaal zijn om bereikbaar te zijn op zowel je vaste telefoon als je mobiele toestel via je Zakelijke Telefoonnummer? Het nummer dat vermeld staat op jouw website, visitekaart, briefpapier etc.

Met het Zakelijke (VoiP) Telefoonnummer dat we aanbieden, is dat allemaal mogelijk. Je bepaald zelf waar de telefoon over gaat. Ben je vanuit huis aan het werk en gebruik je liever een vaste telefoon, dan schakel je dit met een druk op de knop, online in op jouw eigen Freedom portaal. Je bent op deze manier overal bereikbaar voor jou klanten en je kunt overal uitgaand bellen met je Zakelijke Telefoonnummer! We bieden regionale nummers aan corresponderend met jouw Zakelijk Vestigingsadres. Zo kun je kiezen voor een 020 of 0299 nummer maar ook een landelijk 085 of 088 nummer behoort tot de mogelijkheid.

Meer Info

Boekhouding

We weten allemaal, als ondernemer, dat een up-to-date en georganiseerde boekhouding essentieel is voor een succesvolle onderneming.
Maar we weten ook hoe vervelend en tijdrovend het is om ervoor te zorgen dat het up-to-date en georganiseerd is en blijft.
Daarom biedt BedrijfsAdres Amsterdam een betaalbare boekhoud oplossing aan van ElkeDagBij. Zo is er een Budget Pakket vanaf €37,50 per maand en een compleet pakket vanaf €67,50 per maand.

Meer Info

Telefoonservice en Secretaresseservice

Een drukke dag met veel afspraken in de agenda en een lange takenlijst waar nog lang niet genoeg afgevinkt is. het klinkt je vast bekend in de oren.
Op zo’n moment, komt het rinkelen van een telefoon alles behalve goed uit. Maar omdat je weet, dat een potentiele klant bij geen gehoor op zoek gaat naar een ander bedrijf, neem je de telefoon toch op. Een vaste telefonist(e) inhuren zou de oplossing bieden maar is erg kostbaar.

Wij introduceren je graag aan TopConnect. Zij bieden professionele, betaalbare, Telefoonservices en Secretaresse Services aan.

Meer Info