We zijn blij dat u hebt gekozen voor de services van
BedrijfsAdres.Amsterdam en hebben uw aanvraag in goede orde ontvangen!

 

Wat gaat er nu gebeuren?

 

  1. We bekijken uw aanvraag Zakelijk Postadres en verwerken deze.
  2. Vervolgens sturen we de factuur voor de door u aangevraagde services naar het opgegeven e-mail adres.
    Deze is voorzien van een iDEAL link zodat u gemakkelijk online kunt betalen.
  3. Zodra de bevestiging van betaling bij ons binnen is, sturen we u het Contract Zakelijk Postadres.
    Stuur deze ondertekend terug naar registratie@bedrijfsadres.amsterdam (deze link vindt u terug in de e-mail).
  4. U ontvangt vervolgens het definitieve Contract Zakelijk Postadres te gebruiken voor registratie bij de Kamer van Koophandel.
  5. Doorgeven/wijzigen Zakelijk Postadres kan online geregeld worden op de website van de Kamer van Koophandel en is over het algemeen binnen drie werkdagen verwerkt.

Mocht u nog vragen hebben, stel ze gerust per e-mail info@bedrijfsadres.amsterdam
Ook vindt u antwoorden op veel gestelde vragen op onze FAQ pagina.