We zijn blij dat u hebt gekozen voor de services van
BedrijfsAdres.Amsterdam en hebben uw aanvraag in goede orde ontvangen!
Wat gaat er nu gebeuren?
- We bekijken uw aanvraag Zakelijk Postadres en verwerken deze.
- Vervolgens sturen we de factuur voor de door u aangevraagde services naar het opgegeven e-mail adres.
Deze is voorzien van een iDEAL link zodat u gemakkelijk online kunt betalen. - Zodra de bevestiging van betaling bij ons binnen is, sturen we u het Contract Zakelijk Postadres.
Stuur deze ondertekend terug naar registratie@bedrijfsadres.amsterdam (deze link vindt u terug in de e-mail). - U ontvangt vervolgens het definitieve Contract Zakelijk Postadres te gebruiken voor registratie bij de Kamer van Koophandel.
- Doorgeven/wijzigen Zakelijk Postadres kan online geregeld worden op de website van de Kamer van Koophandel en is over het algemeen binnen drie werkdagen verwerkt.
Mocht u nog vragen hebben, stel ze gerust per e-mail info@bedrijfsadres.amsterdam
Ook vindt u antwoorden op veel gestelde vragen op onze FAQ pagina.