Frequently Asked Questions


  • Aanvraagform ingevuld en wat nu?

    Na het succesvol versturen van het Aanvraagformulier, ontvang je van ons per opgegeven e-mail, de factuur voor de door jou gekozen services. In deze factuur vind je een link om veilig via iDEAL af te rekenen. Zodra de betaling is verwerkt, ontvang je het Contract + Algemene Voorwaarden per e-mail. Stuur dit contract ondertekend naar registratie@bedrijfsadres.amsterdam en je ontvangt vervolgens het definitieve contract te gebruiken voor inschrijving/wijzigen Kamer van Koophandel.

  • Is het mogelijk om zelf de post op te halen?

    Post persoonlijk ophalen is door de centrale verwerking niet mogelijk. Bovendien staat “privacy” van onze clienten bij ons hoog in het vaandel. Verzending/doorsturen van de post wekelijks of maandelijks afhankelijk van de gekozen postservice op vrijdag, uitzondering hierop op feestdagen.

  • Voldoet Bedrijfsadres Amsterdam aan de gestelde eisen van de Kamer van Koophandel

    Aan het leveren van de diensten Post en Vestigingsadressen, zijn een aantal strikte regels verbonden. Zo zijn wij verplicht om ongeacht de voorkeur van een klant, post door te sturen. Vandaar de toevoeging van het gratis postpakket van 50gr. binnen Nederland. Er moet een receptionist(e) aanwezig zijn om toegang en indien verzocht, inzage te geven omtrent gevestigde ondernemingen op de locatie. Tijdens het laatste bezoek van een medewerker van de Kamer van Koophandel, is geconstateerd dat Bedrijfsadres Amsterdam aan deze eisen voldoet.

  • Bedrijfsadres Amsterdam heeft een nieuwe locatie waar ik graag naartoe verhuis, is dit mogelijk?

    Bedrijfsadres Amsterdam is altijd op zoek naar nieuwe locaties die voldoen aan de hoge eisen die door onze klanten gesteld worden. Mocht u graag gebruik maken van een andere locatie binnen ons aanbod, dan is dit uiteraard mogelijk. Wij rekenen hiervoor eenmalig € 25,-. administratiekosten.